انس طلا در هفته ای که گذشت وضعیت نوسانی با تمایل به ریزش را کسب کرد.

به گزارش صدای بورس، انس طلای جهانی همچنان در وضعیت نوسانی قرار گرفته است، در هفته‌ای که گذشت انس تا محدوده ۲۰۳۹ دلار تا ۲۰۰۱ دلار نوسان کرد.

ادامه وضعیت نوسانی در طلای جهانی

در یک روز تا ناحیه ۲۰۳۹ دلار پیش روی کرده و سپس با عرضه سنگین مواجه شده و تا محدوده ۲۰۱۱ دلار نیز ریزش کرد، در پایان معاملات هفته در روز جمعه انس در محدوده ۲۰۱۸ دلار بسته شد و کندل نزولی را ثبت کرد.

ادامه وضعیت نوسانی در طلای جهانی

انس در نهایت یک کندل ریزشی را در هفته قبل ثبت کرد، همانگونه که در هفته گذشته نیز به آن اشاره کردیم، انس طلا در یک کانال نزولی میان مدت قرار گرفته و تحلیلگران بر این باورند مؤلفه‌های رشد از مؤلفه‌های بنیادی ریزش بیشتر بوده و نوسان‌های هفته‌های اخیر انس می‌تواند مقدمه موج صعودی دیگر باشد.

منبع: مهر

کد خبر 488559

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • سکه‌های جدید و بدون تاریخ" بزودی در مرکز مبادله عرضه‌ میشوند

    سکه‌های جدید و بدون تاریخ" بزودی در مرکز مبادله عرضه‌ میشوند

    اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد که سکه‌های جدید و بدون تاریخ که توسط بانک مرکزی ضرب شده، بزودی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران عرضه خواهد شد.

  • بنزین گران می شود؟

    بنزین گران می شود؟

    معاون وزیر اقتصاد گفت: در حوزه انرژی نباید همه راهکارها به اصلاح قیمتی ختم شود، بلکه اصلاح ساختارها مدنظر وزارت اقتصاد است. در حوزه نان نیز با استفاده از زیرساخت‌های سامانه‌ای توانستیم ۲۷ هزار میلیارد تومان کنترل ناترازی را داشته باشیم. البته نافی اینکه کلا سراغ سیاست های قیمتی نرویم نیست، بلکه طیف متنوعی از راهکارها را متناسب با شرایط زمانی، اقتصادی و سیاسی انتخاب می‌کنیم.

  • گزارش جدید از بازار طلا و سکه

    گزارش جدید از بازار طلا و سکه

    یک فعال بازار طلا و جواهر با تأکید براینکه قیمت طلای ۱۸ عیار حباب ندارد، گفت: افزایش قیمت ارز باعث افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه شده است.

  •  قیمت دلار به سطوح قبلی برمی‌گردد

    قیمت دلار به سطوح قبلی برمی‌گردد

    یک کارشناس بازار پول و ارز گفت: قیمت های کنونی نرخ ارز، به دلیل نداشتن بنیاد اقتصادی، گذرا و موقتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =